DeNgki SiKaP Yg BuRuK..

Oke Harini nk cakap pasal org Yg x puas ati dgn aku... kalau org lain xpea... ni keluarga sendiri ...hmmm
malass rasa nak blik kmpg mcm ni.. aku kesian kat mak aku.. ayik kne condem je ngn adeq beradik dia...mmg laa keluarga kami x kuat agama mcm korang2 tu... tp kalau kau tu agama kuat sekali pon perlu kea nak condem2 org lain....ade kea hak nk judges org tu kuat agama ke tak... sekurang2nya keluarga aku x mnunjuk dan rasa sngat rendah diri sbap kitaorg x berapa kuat sngat agama... malah kitaorg nak blaja lagi tentang agama .. tp bila tgok sedara2aku yang kuat agama ni lagi teruk dr kami... menunjuk2 yg diorang cukup bgos dr kitaorg ...aku x kisah kalau diorang nak tegur .. mmg kitaorg layak kne tegur.. tp jgn laa nak condem2 keluarga aku nk hina2 keluarga aku...aku tau diorang buat mcm tu kat keluarga aku sbap cara aku dan keluarga x kena ngn depa...depa tau apa... anak2 diorang pon kecik lagi...depa x tau cara2 nak berpakain zaman sekarang...xkan nak keluar pakai selekeh2 kot... eeee tolonglahhh .. dalam islam pon cakap kita kene berpakain kemas dan menutup aurat...ni x nak kitaorg pkai selekeh2 .. MMG X LAHHH!!!! mesti ada jea yg x kena bila balik sana... xpasal pakain bnda lain... hmmm rimass laahhh...mmg laa mama x cakap apa2 kat aku dan adeq2 sbap mama faham dgn cara kami .. tapi aku dan adek2 x boleyh tgok laa mcm tu... better x yah balik senang...sebenarnyerr bkn ak nak buruk2 kan family aku tp aku dah x tahan dahh dox wat mcm ni kat kami.. kami pon ade perasaan jgak... tgok lahh aku akan belajar elok2 n buktikan walaupon kitaorg mcm ni kitaorg still boleh berjaya dunia dan akhirat!!! salam
TERIMA KASIH JEMPUT KOMEN :)

 
This blog is proudly powered by Blogger.com | Edit by inikisahtia.com