hari hari yang menyegalkan buat aku...(-_-)

harini kan...aku btoi2 mnyampah ngn seseorang tuw....depan ckp laen blakang cakap laen da mcm lahanat dahh mulut dye tuw...hauishhhh x baik taw wat citer2 cm ni kt orang lain wat orang sumapah seranah kaw je macam aku niyh....dye engat aku x tawu kea ... yang aku buat2 baik ngn hang saja nk tgok akal hang ishhh ape kejadah laa manusia cm ni....huhh...lpastuw smalam aku kat umah tok aku...tetiba je x dek elektrik...haishhh dah laa tgah2 hari buta punya la panass...berpeluh2 aku tdok tu pun tdo kjap je x tahan panas...kt umah tok aku mandy smpai 6 kali punye panass...sumpahh smlm peneng mmg panass..haisshhh...lpastuw ondway balik mlm tuw...hujan lebat plak smpai x nmpak jalan cian ayah aku dok tersenduk2 bawa keta...haisshhh...lepastu kitaorg berenti kt R&R bukit merah nk makn KFC lpar gler2...lpas tuw KFC boleyh cakap Diorang x dek ayam skunk ni...tuiihhhh....barab glerr aku...klaw x dak ayam p bkak apasal???huh!!!lpastu..xpala...kita org pergi makan kt gerai tomyam jea...huh!!then kitaorh pon sampai la umah...dah la..sampai2 pnat kucing wat hal lak...lpas2 dye dari sangkar kencing merata sakit hatii btoll lahh...padahal pintu bilik air x tutup pon...ishhh saje jew nk kene penampor kucing tuww...last2 kitaorg tdo pkol 3...penat2..akhirnyerr kitaorang tdo jgak...best gila dapat peluk bantal smalam..hahahaha...k laa setakat tu jea hari yang menyegalkan buat aku smalam....nnt aku tlis laen k..dadada
TERIMA KASIH JEMPUT KOMEN :)

 
This blog is proudly powered by Blogger.com | Edit by inikisahtia.com